قیمت سیمان پاکتی 50 کیلویی امروز و قیمت آجر در سیوان لند
نوشته شده توسط : الهام چرخنده

قیمت سیمان پاکتی 50 کیلویی امروز

سیمان پاکتی مصالحی است که در صنعت ساخت و ساز بیشترین خرید را دارد. از همین رو نیز قیمت روز سیمان پاکتی برای فعالان این صنعت اهمیت ویژه‌ای دارد. سیمان در پاکت‌های 50 کیلویی به فروش می‌رسد و قیمت سیمان پاکتی 50 کیلویی امروز را می‌توانید به صورت آنلاین و از طریق وب‌سایت سیوان لند استعلام بگیرید.

 از سیمان برای چسباندن مصالح ساختمانی مختلف به هم استفاده می‌شود. سیمان‌ها انواع مختلفی دارند که سیمان پرتلند متداول‌ترین نوع آن است. چون شرایط آب و هوایی مناطق مختلف متفاوت است، سیمان‌ها با ویژگی‌های مختلف نیز تولید می‌شوند. برای مثال سیمان پرتلند دیرگیر، حرارت کمی را در زمان گیرش آزاد می‌کند یا در مقابل، سیمان پرتلند زودگیر حرارت زیادی را در زمان گیرش آزاد می‌کند و برای پروژه‌هایی مناسب است که باید در زمان کمتری انجام شوند.

قیمت آجر

آجر از قدیمی‌ترین مصالح ساختمانی است که امروزه نیز طرفداران بسیاری دارد. آجر در ساختمان سازی کاربردهای زیادی دارد. که متداول‌ترین آن دیوارچینی است. آجرها از آن جهت هنوز طرفداران زیادی دارند که در برابر آتش مقاوم هستند، ابعاد مناسبی دارند و هم‌چنین قیمت آجر مناسب است. البته آجر انواع گوناگونی دارد و براساس کارخانه‌ی سازنده آجر و نوع آجر، قیمت آن‌ها با یکدیگر فرق می‌کند.

در هنگام خرید آجر باید به کیفیت آن نیز دقت کرد که . یکی از مشخصه‌های تشخیص آجر خوب و با کیفیت این است که اگر آن‌ها را به هم بزنیم، صدای زنگ بدهد. صدای زنگ نشان می‌دهد که آجر سالم و توپر است و هم‌چنین میزان آب آن کم است و مقاومت خوبی دارد. آجر باکیفیت در مقابل آتش و حرارت مقاوم است. این آجرها رنگ یکنواختی دارند و سطح آن‌ها صاف است.

سیوان لند

سیوان لند بازار آنلاین صنعت ساختمان است. سیوان لند از طریق وب سایت و اپلیکیشن بستری را فراهم آورده تا فعالان این صنعت بتوانند مصالح و تجهیزات ساختمانی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنند و بعضا در محل پروژه تحویل بگیرند. برای خرید مصالح ساختمانی از سیوانلند کافی است در آن ثبت نام و پس از وارد کردن اطلاعات خود، مصالح مورد نظر را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید. با پرداخت و نهایی کردن سفارش، اقلام خریداری شده برای شما ارسال خواهند شد.

تولید کنندگان مصالح و تجهیزات ساختمانی نیز می‌توانند در سیوان لند ثبت نام کرده و از طریق این وب سایت، فروشگاه آنلاین مصالح و تجهیزات خود را داشته باشند و جزئی از خانواده بزرگ سیوان لند شوند. سیوان لند با حذف واسطه‌ها خریدار و تولید کننده را مستقیما به هم وصل می‌کند و فرایند خرید را سهولت بخشیده.

 





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: